Úkoly‎ > ‎

Život ve světě značek

přidáno: 25. 9. 2011 2:06, autor: Radek Špáta   [ aktualizováno 8. 11. 2012 4:25 ]

V tomto úkolu byste si měli uvědomit, jakou roli v  našich životech hrají značky a značkové výrobky.  Společně se zamyslíme, jaké hodnoty pro nás značky mají, a jestli je to správné.

Před tím než, se pustíme do práce si přečtěte tento zajímavý text od neznámého autora. :)

„Je ráno a budí mě ten nový mobil od Vodafonu za 7Kč. Je to přece v mých rukou, jestli vstanu, nebo ne. Rozhoduji se pro tu první možnost, takže po vykonání potřeby na tak čistém záchodě, že by se z něj dalo jíst, protože je umytý Domestosem, díky němuž miliony bakterií zemřely, se ocitám v koupelně. Tam nemám strach o své zuby, neboť používám Colgate – kartáček zubařů. Snídám samozřejmě sušenky BeBe, aby mi nechyběla energie, k tomu popíjím Granko, neboť ráno dělá den a nakonec si nezapomenu vzít svůj Actimel, jinak budu mít oslabenou obranyschopnost. Po každém jídle si dávám žvýkačky Orbit, které snižují riziko vzniku zubního kazu až o 40%. Potom se jdu převléct. Musím ovšem použít Rexonu, ta mě nezradí. Beru si to staré tričko, ale protože bílá bílou je, vezmu si s úsměvem ještě svetr, který ovšem není nový, jen vypraný v Perwolu. Zamířím opět do koupelny, abych si učesal vlasy, umyté šamponem Elseve od L´Orealu, protože já za to stojím. Před zrcadlem už ale Anička řeší dilema, jakou si vzít řasenku. Jestli Obsesión a bude tak posedlá objemem a délkou svých řas, což není hřích, nebo Astor, protože je krásné být sama sebou. Nechávám ji tedy přemýšlet a jdu do kuchyně, kterou máme od Koryny. Smažím si volské oko na pánvi od Tefalu, neboť chytré věci nenahradíš. V tom přichází Anička. Co to tu tak krásně voní? ÁÁÁ Už vím, Jihlavanka, poctivá káva. To už ale musím do práce. Obouvám si boty od Rena, které už nevyzuji. Na svačinu mám Disko, abych v práci mohl zatočit s nudou a Kofolu. Tu přece miluji, takže není co řešit. Občas ale dávám přednost Spritu, žízeň totiž nikdy nevyhraje. Odcházím tedy do práce a protože jsem pojištěn u České pojišťovny, která chrání mé sny, nebojím se, že o ně během dne přijdu. Usedám do nové židle od Ikea, protože je to můj domov a moje pravidla a začínám vyřizovat denní záležitosti na počítači od HP, tz jsou konečně osobní a tak si je může dovolit každý. K obědu si přečtu AHA, protože tam vědí víc a k tomu sním novou polévku plnou báječné chuti od Knorru – Provensálskou. Ve čtyři se zvednu a jelikož české dráhy mě dovezou až domů, mířím na nádraží. Vlak ale nejede a jelikož nevím coby, mířím teď do OBI. Nechal jsem probudit mé představy a koupil jsem si Primalex. Nyní už mám všeho dost tak nejbližším autobusem mířím domů. Vyberu schránku plnou dalších reklam a jsem doma. Je toho na mě už moc. Otevřu nejmenovaný mok chlapi sobě a před spaním si dám skleničku I muži mají své dny. Poté už usínám v peřinách vypraných v Lenoru, protože ten jediný zanechává dlouhotrvající svěžest prádla. A můj reklamní den je u konce. Mno to byl mazec.“

Zajímavý příběh, ne? Každý z nás by mohl napsat podobný text plný firemních značek a reklamních sloganů.

Na vás čeká ale jiný úkol.
Zde si otevřete jednoduchý formulář, který prosím vyplňte.

Výsledky (r. 2012) zde